Hoe tabblad opnieuw instellen?

Ik gebruik altijd Google Chrome,en ik had het zo ingesteld dat er elke keer wanneer ik internet open de pagina "nieuw tabblad" verschijnt.
Er waren verschillende vakjes met de pagina's die ik het meest gebruik.
Nu heb ik alles per ongeluk gewist en ik heb geen idee hoe ik dit terug kan plaatsen.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Als u die tabbladen gewist heeft kan u die enkel terug halen door die diverse websites weer te openen.
Nadien kan u op dat geel sterretje rechts in uw adresbalk drukken en kan u kiezen om die stuk voor stuk toe te voegen aan uw "Bladwijzerbalk"
Als u die ooit terug toevallig wist kan u die daar onmiddellijk opstarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op het knopje klikt waar je een nieuwe tabblad opent wat komt er dan te staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je klikt rechts vanboven op "die drie streepjes".
Daarna klik je op intstellingen, en typ je ik de zoekbalk "tabblad" in.
Dan kan je als je wilt een "nieuw tabblad" nemen.
Of je kan " Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen ".