Hoe verwijder ik Internet Explorer, terwijl het niet bij ''Alle Programma's'' staat?

Ik heb per ongeluk IE verwijdert, maar niet verwijdert uit ''Mijn Programma's'. Nu wil ik IE weer opnieuw installeren op de site van Microsoft, maar dan staat er dat IE al op mijn PC staat. Maar als ik dan bij ''Mijn Programma's'' kijk, dan staat IE er helemaal niet tussen. Mijn vraag is dus hoe ik IE weer kan terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je hebt IE helemaal niet verwijderd van je computer, Je hebt óf de snelkoppeling verwijderd óf je hebt de toegang ertoe uitgeschakeld. Waarschijnlijk het laatste, anders zou je IE terug moeten kunnen vinden onder "alle programma's" in het startmenu.
Je kan de toegang herstellen via: →start→standaard programma's→programma toegang en standaard programma's instellen→aangepast. Hier kan je de toegang tot IE instellen. Je iconen komen dan weer terug op de plaats waar ze horen.