Een foto direct zichtbaar in een email, zonder bijlage. Waarom lukt dit niet met G-mail?

Normaal voeg ik foto's toe aan een e-mail als bijlage. Maar dit keer wilde ik dat een foto direct zichtbaar was in de email. Maar dit mislukte...
Ik keek naar het verzonden bericht en zag geen foto maar een super lange code...

Wat ziet de ontvanger nu precies? Helemaal geen foto, of een code?
Of ben ik de enige die deze code ziet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
31.9K
Amadea
11 jaar geleden
Voor zover ik weet lukt dat niet via webmail, maar alleen rechtstreeks. Dus bijvoorbeeld met Windows Mail of Outlook Express.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kon mij herinneren dat het wel lukte met Windows live hotmail, maar zeker ben ik niet. Deze webmail gebruikte ik eerst en ik ben later overgestapt op gmail.

Antwoorden (2)

het kan wel
ik heb het net even geprobeerd
maar gebruik je misschien een email programma
of direct van de browser webmail ?

Als je mailtjes stuurt via de browser probeer eens de + knop naast de paperclip ?
die geeft meer optie ?
capthavoc
11 jaar geleden
Dit meldt de help van Gmail daarover.

Inline afbeeldingen invoegen in berichten

Als je het schrijven van "zie bijlage" zat bent, of je berichten gewoon aantrekkelijker wilt maken, kun je inline afbeeldingen invoegen om je berichten te verfraaien. Ga als volgt aan de slag:
1) Klik op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek, selecteer Gmail-instellingen en selecteer het tabblad Labs.
2) Selecteer de knop 'Inschakelen' naast 'Afbeeldingen invoegen'.
3) Klik op Opslaan.
4) Als je een bericht opstelt, wordt in de Gmail-werkbalk een pictogram weergegeven, tussen de emoji en de koppelingsknoppen. Klik erop om een afbeelding in te voegen (je kunt een URL toevoegen of een bestand dat je hebt opgeslagen op je computer).