Wat is het beste om tijdelijk op vakantie mee te internetten? Ik denk niet of er altijd draadloos verbinding is.

Ik dacht om een prepaid kaart te kopen, maar heb ik dan een dongel nodig vr mn laptop, of kan ik dat beter via een ipad doen met simkaart?
Wat is het goedkoopste?
Ik denk niet of er altijd draadloos verbinding is

Toegevoegd na 5 minuten:
Vooral voor onderweg, we zijn niet altijd op hotel of camping!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wat het beste is, is niet te zeggen.

Zelfs wat het goedkoopste is, is niet te zeggen.

Daar spelen meer factoren een rol.
Wil je constant en overal kunnen internetten met zoveel dataverkeer als je wilt?
Wil je alleen 's avonds je e-mail checken?
Alleen al dat zijn werelden van verschil.
Je moet dus eerst heel goed bepalen wat je wilt.
Dan moet je bepalen of je je laptop meeneemt voor internetten,
dan kan (moet) je de dataroaming van je telefoon uit laten staan.

Ook in het buitenland kunt u uitstekend gebruik maken van mobiel internet. De instellingen hoeven hiervoor doorgaans niet te worden gewijzigd. Gebruik in het buitenland valt echter niet binnen uw bundel en de kosten per provider en per land kunnen aanzienlijk verschillen. Vodafone en KPN hebben beide speciale buitenland oplossingen. Deze vindt u hieronder.
http://www.metjelaptoponline.nl/mobiel-internet-buitenland

Check dus ook andere providers en kijk per land.

http://www.prijsvergelijken.nl/adsl_vergelijken.htm?services=0&per=all&provider=all&gclid=CPrXi8rs_7UCFcVV3godIyQAVQ