Zijn er zoekmachines die exact zoeken wat je opgeeft, dus niet fuzzy?

Als ik op binnen google zoek, vult google in wat het denkt dat ik zoek, vroeger was het veel exacter. Zijn er nog zoekmachines die exact zoeken? Bijvoorbeeld als ik mendelson intyp geeft hij wikipedia mendelssohn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je in Google je zoekterm tussen aanhalingstekens zet, zoekt hij op exact die zoekterm.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je zoekt op : "mendelson" dan vindt Google ook die wikipedia-pagina, maar dan omdat er op die pagina regelmatig "mendelson" voorkomt.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank!