Dat is onmogelijk. Yahoo is een website en outlook is een geïnstalleerd programma.

Als je op een email link klikt in je "web browser" (het programma waar je mee op internet kan gaan) dan word het standaard email PROGRAMMA geopend. In uw geval is dat dan Outlook. Aangezien u uw mails leest op het internet op de Yahoo website kan deze dus niet ingesteld worden als standaard programma.

Wat u wel kan doen (is al in een eerdere vraag verteld) is uw Yahoo account koppelen aan Outlook. Dan kan u in Outlook uw mails ontvangen en versturen. Als u dit wil kan u op deze website lezen hoe u dat moet doen: http://support.microsoft.com/kb/296524/nl

Veel succes! Lenny

Toegevoegd na 3 minuten:
Als u gaat voor het instellen van uw mail account in outlook is het uiteraard nog steeds mogelijk uw mail op de Yahoo website te lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je yahoo-account in je outlook laten binnenkomen, dat scheeld een hoop klikwerk