Waar vind ik betrouwbare prijsvragen?

Je vind op internet honderden prijsvragen, waarbij men alleen maar uit is op je telefoonnummer of adresgegevens om aanbiedingen te kunnen doen, zodat je hun producten koopt. Maar zijn er ook prijsvragen die betrouwbaar zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Alle prijsvragen moet je indienen met naam, adres en telefoonnummer of emailadres moet invullen.

Vaak zijn het hele kleine dingen als prijsvraag die betrouwbaar is. Een plaatselijk krantje met een puzzel erin, Tekenwedstrijd.

Vaak zijn het de kleine lettertjes dat ze je naam mogen gebruiken. Als je dit niet wilt gewoon niet meedoen.