Paypal status in behandeling wat houd dit in?

Ik zou van iemand anders geld ontvangen maar bij transacties staat dat het in behandeling is tot 8 maart wat betekend dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
4.7K

Antwoorden (1)

Dat houdt in dat de betaler voor de optie heeft gekozen om een week lang nog deze transactie te bekijken. Betaler kan ook tussentijds de transactie definitief maken. Zo lang het geld niet is bijgeschreven op JOUW PP-account, niets opsturen!