aan wat kan het liggen dat ik facebook niet kan openen in Mozilla maar wel in Google Chrome?

ik heb zowel mozilla als google chrome als browser. op mozilla, mijn hoofdbrowser, kan ik sinds enkele dagen facebook niet meer openen. ik krijg dan een foutmelding ivm de server.
op google chrome lukt het wel...
Hoe kan dat nu, als er problemen zijn met de server?

11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom gebruik je dan niet standaard Google chrome als daar alles wel goed werkt.
Ik ben al een hele tijd van Firefox afgestapt, juist vanwege alle problemen daar tegenwoordig en chrome is ook nog een stuk sneller.
liveisgreat
11 jaar geleden
das waar. ik ben gewoon emotioneel gebonden aan mozilla denk ik, en ik heb een weerzin tegen alles wat van microsoft komt. dat komt omdat men vaak verplicht wordt om microsoft te gebruiken. bv. op mijn gsm is de standaardzoekmachine Bing en ik kan dat niet veranderen....
Is chrome van microsoft?

Antwoorden (1)

Mozilla gebruikt voor een aantal dingen een andere code, waaronder (kennelijk) facebook, blijf gewoon chrome gebruiken zoe ik zeggen