internetproblemen

Lanverbinding: beperkte toegang of geen verbindingsmogelijkheden, IP-adres kan niet worden vernieuwd. Deze melding krijg ik bij pogingen om op het internet te raken. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Modem 30 seconden van het stroom halen en opnieuw aansluiten dat moet het oplossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Modem van het stroom afhalen voor 10 seconden en dan opnieuw proberen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer je modem even te resetten (stekker eruit en erin) en kijk of de tcp/ip automatisch een adres toewijst. Deze staat onder de eigenschappen van de lanverbinding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen dank. Ik hoop dat het helpt.
Ik heb dit zelf ook gehad. het het blijft bestaan, ook na uit/aan zetten van de modem en PC, is het wellicht een tip om WinSockFix te draaien.
Dat is een klein programma wat ik zelf ook heb gebruikt toen ik na XP problemen mijn PC niet, maar mijn laptop nog wel met mijn modem kon communiceren.
WinSockFix herstelt een aantal communicatie instellingen, meer weet ik er dus ook niet van. Kijk even op de link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.hidemyip.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Modem resetten, knopje indrukken met punt van een pen.