Waar vind ik mijn gedownloade bestanden terug?

Als ik iets heb ge-download (met Firefox) kwam er eerst
altijd een scherm met een lijst van de gedownloade bestanden, die je dan kon openen/opslaan.Nu krijg ik alleen de melding dat ze zijn gedownload en dat was het dan...Ik vind ze niet terug in mijn " Downloads-map"...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
71.8K

Het beste antwoord

Je kunt ze terugvinden via het "Downloads" venster. Dit open je door naar "Extra" te gaan en daar de menuoptie "Downloads"aan te klikken. Je kunt ook CTRL-J indrukken.

In dit venster zie je alle downloads. Wanneer je met de rechtermuis op een bestand klikt en "Bijbehorende map openen" aanklikt, wordt er een verkenner venster geopend met daarin de lokatie van de bestanden. Uiteraard kan je ze ook direct vanuit het Downloads venster openen, zonder eerst via de rechtermuisknop naar de bijbehorende map te gaan.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je het Downloads venster voortaan weer wilt zien tijdens en na een download, doe dan het volgende:
- Ga naar "extra" in de menubalk bovenin Firefox
- Selecteer "Opties"
- In het tabblad "Algemeen" zie je een optie "Sluiten wanneer alle downloads zijn voltooid". Als je het vinkje hiervoor weghaalt, zal je voortaan het Downloads venster blijven zien na een download.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klik op Extra->Opties->Algemeen.
En kijk welke folder er staat bij 'bestanden opslaan in...'.
Daaronder kun je aanvinken dat je wilt dat ie het weer gaat vragen, voortaan.
AWM
14 jaar geleden
als je nog weet hoe het bestand heet kun je misshien ook via zoeken intypen.