hebben engelse teksten nut op .nl website met de huidige online vertalers?

Als ik op een nederlandse website met .nl domein extensie een engelse tekst plaats, ziet google dat dan in zijn zoekresultaten als mensen uit engeland of amerika op deze woorden zoeken?
Ik vroeg het mij af i.v.m. het trekken van bezoekers naar mijn site.

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor het antwoord, MAAR zo ver kwam ik zelf ook. Ik ben nu zover dat ik het betreffende netwerk wil verwijderen en opnieuw wil invoeren.
Een collega kon de lijst met bestaande netwerken niet vinden? zoals je die in windows 7 en vista zo kon krijgen in het netwerk centrum?

Ik ben wel 1 keer ergens geweest waar je een netwerk kon 'typeren'. Als thuisnetwerk, openbaar netwerk, bedrijfsnetwerk? Hij staat nu op openbaar netwerk, ik wijzigde dat in thuisnetwerk met een wachtwoord en toen kon ik ineens niet met de oude laptop en mijn smartphone op het draadloze internet??

Dus mijn vervolg vraag is, waar kan ik netwerken verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Ja, dit heeft zeker invloed op internationale bezoekers. De domein extensie is slechts één van de vele factoren die invloed heeft op de SERP (search engine results page). Je moet alleen niet vergeten dat je dan ook relevante backlinks moet krijgen. Met Engelstalige content en backlinks van Nederlandse websites zul je minder snel hoog scoren dan met backlinks van Engelse (internationale) websites (uitgaand dat de backlinks relevant zijn).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een door mensen die de taal kennen vertaalde tekst heeft een goede grammatica en leest prettig. Die online vertaalprogramma's kunnen niks anders dan losse woorden letterlijk vertalen. Dat levert vaak grote onzin op. Dus heeft het wel degelijk zin om een goede vertaling op een website te zetten, als je graag klanten uit het buitenland wilt trekken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen goed antwoord ieder geval ;)