je kan met youtube geld verdienen, maar bij de hoeveel kijkers?

Toegevoegd na 3 uur:
En hoeveel verdien je per vieuw dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan met Adsense. Je kunt je daar aanmelden en Instellen dat er advertenties in je videos komen.
Je wordt betaald per klik niet per view.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het werkt niet met kijkers. Je moet een sponsor hebben zoals Machinimarespawn of MachinimaRealm. Het is niet zo simpel als je denkt. Je krijgt geld per view als je reclames op je video's hebt. Het is niet zo simpel als je denkt. Zoek maar eens op YouTube naar 'YouTube money'

Toegevoegd na 3 uur:
Dat ligt eraan. Het verschilt per sponsor. Meestal is dat iets van €0,0001 per view. Het is alleen slim om te doen als je veel abbonees hebt en veel views krijgt. Het precieze bedrag kan ook lager of hoger liggen. Het is echt heel verschillend.

Toegevoegd na 3 uur:
Als je je bij Machinima wilt aanmelden moet je meer dan 1000 abbonees hebben. Je moet geen YouTuber worden als je het doet voor het geld. Het is echt niet genoeg om als bijbaantje te doen. Als je iets wilt verdienen aan YouTube moet je je daar echt op storten en er alles voor geven. YouTube doe je voor het plezier en om je abbonees leuke video's te bezorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bijbaantje heb ik al, en 1000 abonnees heb ik niet. Hoe zit het met Adsense dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is volgens mij gratis. Als dat niet zo zou zijn dan zou me dat verbazen. Het is dan raar dat je moet betalen om geld te verdienen met advertenties. Je logt gewoon in met je gmail account als je die hebt.