Kan je via internet live en gratis naar uitzendingen van de publieke omroep kijken ?

Dus niet via uitzendinggemist.nl

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via een verzameling live-streams die 'Nederland 4' wordt genoemd, kun je een deel van de uitzendingen die ook op Ned 1,2,3 worden uitgezonden live bekijken en een deel als herhaling. Zo is het Journaal altijd live te zien op Journaal24 en zijn politieke debatten live te volgen op Politiek24. Sommige consumentenprogramma's worden bijv. ook tegelijk met de uitzending op Ned 1,2 of 3 uitgezonden op ConsumentenTV.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als er een stream word gemaakt wel, vaak zijn debatten in de tweede kamer live via internet te volgen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan via internet de publieken omroep zien met mijn Ziggo account.