Bij mijn 'nieuw tabblad' van google chrome zie ik geen afbeeldingen van mijn favoriete websites staan hoe krijg ik dit terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (2)

ga met je muis naar de linkerkant van het scherm.

dan verschijnt er een pijltje, klik daar op het grijs geworden gedeelte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar daar ben ik al maar bij die websites hoor je plaatjes van de site te zien maar die zie ik niet, sorry voor de onduidelijkheid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmm, staan er namen van de sites bij? anders heb je waarschijnlijk je geschiedenis verwijdert...
Als het goed is zie je dan nu een paar apps. Je moet nu met je muis naar de rechterkant van je beeldscherm gaan. dan verschijnt er een vlak, daar moet je op klikken. Als het goed is ben je dan nu terug bij je favoriete websites.
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar daar ben ik al maar bij die websites hoor je plaatjes van de site te zien maar die zie ik niet, sorry voor de onduidelijkheid
Jaspro101
11 jaar geleden
Heb je recent je geschiedenis verwijdert? Dan zijn deze websites weg.