Waar kan ik de uitroep "Waar is de koffiéééé" van Radio 2 vinden?

Het is zo'n heel zeurderige man die dan roept: waar is de koffie! Ik heb dat nodig voor een presentatie, maar ik kan het nergens vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Dat is "Daar is de koffie" van Harrie Nak uit de 'Dik voor mekaar show". Op youtube staan vele afleveringen.

Toegevoegd na 22 uur:
Ik kwam deze mp3 nog tegen waar je mooi die kreet van af kunt knippen:
http://home.casema.nl/postiljohn/temp/koffie.mp3
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En dan heb je weer sites als youtubetomp3.net om het om te zetten naar geluidsbestanden.

Ps: Vergeet niet de bron te vermelden in je presentatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, -1, maar dit is geen antwoord op mijn vraag, dit is een reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Streng hoor, ik dacht dat je er wel iets aan zou hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet streng, maar jouw antwoord is gewoon geen antwoord op mijn vraag.