Ik kan niet meer op mijn hotmail account, wat moet ik nu doen?

Ik kan nu al bijna een week niet meer op mijn hotmail account! Ik zou ook echt niet weten wat er aan de hand is.

Het vreemde is... dat als ik inlog, de logo van mijn school (normaal voor mijn schoolmail) dan op de plek van de hotmail logo staat.

Ik heb nu al meerdere keren zo'n herstel formulier ingevuld, maar dat werk niet. Ik krijg steeds terug dat er te weinig bewijs is dat het mijn account is. En dat terwijl ik oude wachtwoorden, onderwerpen van verzonden mails en email adressen er in heb gezet!

Dit account is belangrijk voor mij en ik zou hem graag terug willen. Weet iemand hier raad mee?

Toegevoegd na 57 seconden:
Ik probeer op mijn persoonlijke account te komen, niet mijn schoolmail!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Probeer jij op school in te loggen, of gewoon thuis?
capthavoc
11 jaar geleden
Lukt het ook niet via outlook.com ?
maar heb je dus een melding gekregen dat je account geblokkeerd is ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zowel thuis als op school geprobeerd in te loggen. Normaal is het ook geen probleem om in te loggen op een prive account op school. Outlook wil ook niet, al moet ik erbij zeggen dat mijn schoolmail outlook is via de site en mijn prive account een normale hotmail. Met mijn schoolmail heb ik totaal geen problemen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee. heb inmiddels weer een validatie formulier ingestuurd en daarop krijg ik elke keer binnen 2 minuten weer dezelfde standaard mail over terug... Laat je afvragen of ze überhaupt wel naar die dingen kijken! -.-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu gekeken of ik er via outlook in kan. Dat wil dus ook al niet -.-

Antwoorden (1)

Als het knopje ''Geen toegang tot uw account?'' niet werkt dan is de kans niet heel groot dat je je account nog terug kunt krijgen. Je zult het even heel goed moeten nadenken over oude wachtwoorden en wat je invult zodat Hotmail ziet dat het account wél van jou is. Je zou ook nog de klantenservice kunnen bellen om het uit te leggen en te zeggen dat je je account heel graag terug wilt.