Wat zijn ongeveer de gemiddelde adsense inkomsten met een bezoekersaantal van 2000 bezoekers per dag?

Stel je hebt twee google view ads, één text ad en 2 link ads op iedere pagina. Deze ads zijn goed verwerkt in de pagina en komen qua soort advertentie overeen met de content op de site. Verder zijn er 1500 van de 2000 bezoekers uniek en de andere 500 niet. Ik snap dat er nog meer voorwaarden zijn die de verdiensten bepalen. Maar aan welk bedrag moet ik denken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat valt zo niet te bepalen. Ligt namelijk aan je clickrate. Ik kan 1000 bezoekers hebben die allemaal klikken of 5000 waar er maar 50 klikken. Adsense schat je gemiddelde inkomsten in het dashboard. Zo wordt er naar je historie gekeken en hoe je verhouding per bezoeker/click ligt.