Wireless Internet

Nieuwe computer met Windows 7. Wil met een USB adapter Wireless 150 N (icidu.com) instaleren op een Experia Box KPN. De KPN heeft eht om gezet naar windows 7.
Programma geinstaleerd maar klik je op de icoon op het bureau blad WPS aan. Dan komt er een blad ter voo schijn met Welkome to WPS.
Maar alleen de Balk annuleren staat aan en volgende niet.
De volgende tekst staat er:
WPS simplifies setting up a wireless network. It uses WI-FI protected. Set up to configure your Wireless network.
Met het programma instaleren kan je voor XP of Vista kiezen. Met Vista krijg ik het zelfde en zonder iets aan te klikken ook.
Dus hoe nu verder? Heel graag Hulp.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

je zult een nieuwe router moeten kopen, want hij is waarschijnlijk niet Compatibele met windows 7; omdat windows 7 pas uitgevonden is. kijk maar bij:
Minimale systeemeisen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien de stick voor Vista geschikt is, zou deze ook op W7 moeten werken. Als de tekst/buttons niet in Window passen, zou ik eerst kijken hoegroot het standard lettertype is ingesteld (voor de installatie van de stick terug op default zetten) en daarna de stick opnieuw proberen te installeren & configuren. Als dit niet helpt, 'blind' proberen met de TAB-toets op 'next' te komen en dan ENTER drukken, zodat de configuratie wel verder gaat.

Evt. een Java-update, mocht de installatie van Java gebruik maken (onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk).

Kan je geen verbinding maken met de default wireless connection settings in W7 zelf?
(Het kan natuurlijk ook zijn dat die software gewoon bagger is.)

Succes!