Ik heb een nieuwe PCI-kaart in mijn pc laten zetten, en als ik het programma ervan opstart geeft ie een Signal Strength van 56% weer. Is dat slecht?

Mijn pc had eerst geen WiFi, dus heb ik er een PCI-kaart in laten zetten. Het programma ervan geeft bij Signal Strength een signaalsterkte van 56% aan. Is dit slecht? kan ik het verbeteren? ik zit, in een rechte lijn, slechts ±4 m bij de router/modum vandaan maar de antennes van de PCI-kaart zijn niet naar de router toegericht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een kabel kan gebruiken waarom zou je dan een Wi-Fi kaart gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan geen kabel gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet om over naar huis te schrijven, maar zoiets kan aan van alles liggen. Heb je de antenne wel goed aangesloten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja want ik heb het laten doen (door een specialist)

Antwoorden (2)

56 is niet bepaald hoog 70 gaat nog maar 56 is zeer slecht dus ik raad je aan op en extender te kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even of je router geschikt is voor dd-wrt hiermee kan je het signaal boosten.

Let er wel op dat je hiermee de firmware vervangt en dus ook je garantie verliest!