zoekt een simlockvrije USB-modem ook naar andere netwerken?

Bij Aldi is er een simlockvrije USB-modem. Er wordt gezegd dat je dat dan kan combineren met je simkaart. Hoe werkt dat dan? Gaat die modem alle netwerken uit de buurt opsporen (bv. gratis wifipunten) of werk je dan automatisch met je mobiel internet (en komt het dus op de factuur van je GSM-provider)?

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je moet er inderdaad een simkaart in doen. Je maakt dan gebruik van mobiel internet. Afhankelijk van het soort abonnement/bundel komen de kosten inderdaad op je factuur. Dit is geen wifi-adapter, dus je kunt er niet mee op wifi.
bamibal
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
aha het is dus gewoon een makkelijker manier voor mobiel internet dan dat je met je mobieltje surft?