Met welke site kan ik met vrienden een datum prikken voor de vakantie?

Wij willen in de zomervakantie op vakantie gaan, maar we willen een handig overzicht hebben van wanneer iedereen kan. We hebben al afspreken.nl geprobeerd, maar daar kan je geen periodes invoeren, alleen data. (Mocht dit toch kunnen zou het fijn zijn als iemand dit uitlegt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
10.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou niet vertrouwen op zo'n site en gewoon zelf in excel een bestandje aanmaken en iedereen vragen wanneer men op vakantie wil.

Antwoorden (4)

Www.datumprikken.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik datumprikker.nl dan kan iedereen meebeslissen en een voorkeur aangeven. Ook kun je een reeks aangeven.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op bij Google een gedeelde agenda aanmaken werkt ook makkelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn verschillende sites voor.
Welke het makkelijkste of het prettigste is, zul je zelf even moeten proberen.
Deze is al genoemd:
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.asp

Maar er zin er meer:

http://www.afspreken.nl/

De verschillen tussen datumprikker.nl en afspreken.nl zijn interessant. Zo kun je bij datumprikker een adresboek aanmaken dat opgeslagen blijft op je account. Je kunt contactpersonen invoeren, groepen aanmaken of adressen importeren via een (txt, cvs, xls of xlsx) bestand.
Bij afspreken.nl kun je dit allemaal niet, maar daar kun je dan weer e-mailadressen importeren via Windows Live Hotmail of Gmail. Ook handig.