Ik heb geen verbinding met internet als ik naar verbindingen ga zegt de computer verbindingsterkte uitstekend wat moet ik doen?

Ik gebruik tele2 modem, als ik op probleem oplossen druk dan zegt de probleemoplossing kan het probleem niet oplossen. Stroom van de modem eraf heb ik al geprobeerd en het werkt maar even maar de volgende dag is er weer hetzelfde ik heb ant-virus overheen gedaan geen meldingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga eens naar het IP-adres van je modem? Soms is dat 10.0.0.138, soms 192.168.0.1. Daar kan je van alles configureren. Probeer een instelling te vinden dat er iets wordt uitgeschakeld of in standby gezet na een aantal minuten of uren.
Ga ook eens naar energiebeheer/apparaatbeheer en schakel uit dat je netwerkkaart mag worden uitgeschakeld als de PC naar standby gaat.
Verder kan je om te troubleshooten eens een tijdje bekabeling gebruiken i.p.v. draadloos. (Draadloos is doorgaans ook trager. En duizenden malen onveiliger. Maar dat terzijde.)