hoe kan ik weer normaal internetten via wifi verbinding?

ik heb per ongeluk met het instellen van een toegangspunt op mijn tablet , geen code ingevoerd en de tijd laten verlopen. de tablet is stand-by gegaan en nu zie ik bij opstarten een veld om code in te voeren, code weet ik niet meer en nu kom ik niet meer in het systeem. de iconen onderin staan er wel ,maar reageren niet

tablet sony S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De code (WPA, WEP of TKIP oid) staan achter op je router. Onder het SSID (Wifi naam). De router is dat kleine kastje dat het internet verdeeld.