Kan ik wifi op mijn Nokia 3600 zetten??

Hallo, ik heb een nokia 3600 een best wel oude telefoon, maar ik wil daarmee wel op intenet kunnen maar ik heb geen internet abbo( met abbo kan je zowiezo op internet ), dus mijn vraag is of ik wifi op die telefoon kan zetten..?

Toegevoegd na 3 minuten:
Desnoods via me pc als een app

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet. Wifi moet hardwarematig op de telefoon zitten, en dat heeft deze niet. Je kunt het niet met een app of iets dergelijks op een telefoon zetten.
bamibal
11 jaar geleden
Wifi nee (zie antwoord 1).
Je kan het wel via Bluetooth met een PAN proberen als je het echt wel.
Hoe en of het werkt weet ik niet maar volgens bladzijde 32/33 van de handleiding kan het.