Als ik op het huisje van Google klik kom ik bij Gmail instellingen. Ik wil naar de zoekpagina. Hoe kan ik dit weer veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GELUKT!

Het beste antwoord

Ik neem aan dat u het huisje (startpagina) in Google Chrome bedoelt.

Om de pagina die hiermee geopend wordt te wijzigen gaat u in chrome naar instellingen, en hier kunt u vervolgens onder het kopje 'uiterlijk' bij 'knop startpagina' de pagina veranderen.

Voor het gemak hier nog even een directe link die u in uw adresbalk kunt plakken:

chrome://chrome/settings/homePageOverlay
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar het lukt niet. Ik zal wel iets fout doen. Ga het nog maar eens proberen.