Ik kan mijn geupload filmpje van youtube niet zien hoe komt dat?

als ik de link vanboven plak kom ik er wel op maar als ik het intik (ed sheeran lego house lyrics) komt het er niet op dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=SlXURKO0yiI

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je spammen werkt wel, al 41 weergaven!
daarom een plusje.

Antwoorden (3)

Doet het gewoon, je moet even wachten totdat het verwerkt is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit duurt altijd even (meestal een minuut of 10) voordat het in de zoekopdrachten wordt opgenomen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heeft even tijd nodig om het in de zoekresultaten te verwerken.
Meestal duurt het +- 12 uur voordat je video daadwerkelijk op kunt zoeken op naam.