Comodo dragon,
Firefox,
Internet explorer 5 :P

Toegevoegd na 1 uur:
Ik raad je aan Comodo Dragon te gebruiken, dit is gebaseerd op Google Chrome, maar dan zonder de veiligheidsgaten die Google in heeft gebouwd. Ook zijn hierdoor alle extensies van Chrome beschikbaar.

Deze browser is volledig gratis en te downloaden op:

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.comodo.com%2Fhome%2Fbrowsers-toolbars%2Fbrowser.php&ei=Soy7UPnnHpPN4QSggIGADQ&usg=AFQjCNEV1SZXmBMVs-CKJCUgNIG6aTjBqg&sig2=Cz2swGxMuqYjNfCFcFiMsw

Deze browser update ook automagisch :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat IE5 echt een grapje is. Dar kan men anno 2012 niet meer fatsoenlijk mee browsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep, vandaar die :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met geen enkele versie van IE fatsoenlijk browsen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha, helemaal mee eens :). Het eerste wat ik doe wanneer ik Windows installeer is een alternatieve browser installeren, waarna ik daarmee een antivirus download. xD

Andere antwoorden (4)

Ik heb een trage PC maar daar werkt internet explorer nog
best wel snel op. Zorg wel dat je de meest recente versie hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een trage PC google chrome, dit is de snelste browser op het moment. Een andere snelle browser is Firefox, maar dit is meer voor de mensen die een snelle computer hebben en er meer uit willen halen.

Hopelijk helpt het :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je hier een bron van? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord...
Download Opera:
http://www.opera.com/

Dat is de snelste browser van het moment, verder is hij heel ligt.

Een voordeel is Opera Turbo, daarmee word de pagina en de foto's op de pagina verkleint op de opera servers, en dan naar je toe gestuurd, daardoor gaat het laden sneller op langzame computers en langzaam internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google Chrome is een snelle en lichte browser,die bij mij op mijn trage computer best snel is.
In de bron heb ik test van een half jaar geleden zitten met de resultaten van de browsers qua snelheid.