Staat er in dit contract dat ik mag stoppen wanneer ik wil?

http://ilyasftwx.tumblr.com/
Ben niet zo goed in engels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als ik het goed lees staat er dat het contract na een jaar vernieuwd wordt, tenzij je binnen 30 dagen voordat het nieuwe contractjaar begint aangeeft dat je wilt stoppen.
Je zit er dus een jaar aan vast en als je niet op tijd bent met afmelden zit je er nog een jaar aan vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, er staat dat je per 30 dagen kan stoppen, maar er staat ook dat ze wanneer ze maar willen die termijn kunnen aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol volgens mij mag je als 12 jarige geen contract aangaan dus niet rechtsgeldig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In zijn profiel staat 17 jaar. Ken jij de vraagsteller soms?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben geen 12 jarige..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh sorry ik dacht dat dat onderaan het contract stond