Kan ik ervoor zorgen dat wanneer ik een youtube video start hij vanzelf altijd de beste kwaliteit afspeelt (dat de video veel pixels heeft) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, met een extension of add-on. Ik gebruik Auto HD for Youtube (voor Chrome). Die kun je vinden in de Chrome Web Store. Voor Firefox heb ik Youtube High Definition kunnen vinden, voor Opera kan ik niet echt iets vinden. Als je Internet Explorer gebruikt raad ik je aan Chrome te gaan gebruiken. Die kan je gewoon naast Internet Explorer gebruiken als je die dan nog wil houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!!!