Is T-Mobile aan het vals adverteren of klopt de zin niet?

Ik wil een abonnement met T-Mobile maar omdat er problemen zijn wil ik alles 100% zeker weten. Ik was aan het kijken op belsimpel want die was bijna de enigste die Motorola verkoopt maar ik kwam dit tegen:
http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2012/reclame-tmobile-onbeperkt-alles-te-beperkt/

En een quote van belsimpel bij de kleine lettertjes:

Beschrijving iSmart 150 2 jaar
Het iSmart abonnement is geschikt voor de gebruiker die intensief gebruik maakt van Mobiel internet en daarnaast wil bellen of SMSen. U ontvangt iedere maand een bundel eenheden waaruit u Belt, SMSt en MMst. Verder ontvangt u een zeer grote internetbundel. (inbegrepen in uw abonnement) waarmee u gebruikt kunt maken van het internet met een snelheid van 14.4 Mb/s. Met de nieuwe iSmart abonnementen kunt u ook onbeperkt SMS-en. Bij elk iSmart abonnement van T-Mobile ontvangt u tijdelijk gratis een onbeperkt Internet voordeelbundel gedurende uw contractsperiode. Dit houdt in dat als u uw internetbundel heeft verbruikt u niet per MB betaalt, maar kosteloos onbeperkt gebruik kunt maken van mobiel internet met een snelheid van 64 Kb/s. Op deze manier heeft u dus onbeperkt internet zonder extra kosten. Buiten de bundel betaalt u 0,35 cent per minuut. Heeft u vragen? Bel dan voor een geheel vrijblijvend advies met onze klantenservice: 050-2103404. Wij helpen u graag!

Maar als je kijkt staat er iets met 64 Kb/s En de zin is vrij moeilijk te snappen.. Heeft iemand tips???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je buiten je internetbundel gaat van bijvoorbeeld 1GB, dan kan je zonder kosten door internetten. Het gaat dan alleen wel een heel stuk langzamer van 14.4 Mb naar 64Kb is een behoorlijk verschil. Ongeveer 250 keer langzamer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
64kb/s is echt frustrerend traag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo traag, dat vele diensten zoals YouTube het niet meer zullen doen...