Welke internet kabel gebruikt de router van Ziggo? (SMA)?

Ik heb internet, tv en telefoon van Ziggo, maar nu wilde ik mijn router kastje (ook van Ziggo) verplaatsen. Daarvoor heb ik een langere kabel nodig, maar om welke kabel gaat het waarvan de Ziggo router gebruik van maakt? Ik dacht zelf dat het SMA kan zijn, deze heb ik daarom ook besteld maar nu blijkt de aansluiting en dikte van de kabel te klein te zijn.

Dit is de kabel die ik heb besteld: http://www.kabeltje.com/sma-aansluitkabel-male-recht-male-haaks-50m-pf-460.html. De foto laat de kabel zien waarover het gaat.

Is dit op te lossen door een plugje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is hem niet. Maar toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is hem WEL. SMA en de door eNdemiOn aangegeven coax lijken erg op elkaar maar SMA is de helft kleiner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kabel die je in handen hebt is geen internetkabel, er komt wel internet overheen maar het is gewoon dezelfde soort kabel als die naar je tv gaat maar dan met een andere aansluiting.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zit anno 2018 met hetzelfde probleem.

Het beste antwoord

Dit gaat niet lukken
omdat het volgens ziggo de lengte dan te lang wordt
en dus wordt je verbinding slechter
je kan beter een switch of een router kopen met een gewone netwerk kabel en het ziggo router gewoon op dezelfde plaats laten in lek geval dicht bij het aansluitpunt
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, maar wat is een switch? Ik heb wel een extra kastje voor wifi.
capthavoc
11 jaar geleden
dat is in feite dan een router met draadloos toch ? zitten er extra netwerk poorten op ? zo ja dan is het een routertje
je kan beter gewoon een losse lange netwerk kabel kopen en gewoon doorverbinden ?
ik meende dat die ziggo kastje ook alleen modems waren met maar 1 aansluitpunt voor netwerk kabel ?
dan kan het prima opgelost worden met gewoon een langere netwerk kabel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrager haalt netwerkkabel (UTP) en Coax kabel door elkaar. De huidig uitgeleverde modems van Ziggo zijn inclusief router.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reacties, ik heb hier twee kastjes eentje van Ziggo en een van Sitecom. Het is dus mogelijk om het kastje van Sitecom te verplaatsen op een betere plaats door middel van een lange netwerk kabel? Alvast bedankt.
capthavoc
11 jaar geleden
inderdaad geen probleem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt.