hoe kan ik ervoor zorgen dat 1 bepaalde site niet wordt opgeslagen in mijn geschiedenis?

Ik heb dus 1 site en ik wil ervoor zorgen dat deze niet in mijn geschiedenis terechtkomt als ik hem heb bezocht. Kan ik dit via mijn browser doen (Google chrome) of is er een (gratis) programma wat ik hiervoor kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt de site in incognitomodus bezoeken, er worden dan geen gegevens opgeslagen. In Chrome open je een incognitomodus met ctrl+shift+n.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Via beveiliging [rechts boven] en dan InPrivate-navigatie aanklikken,maar dan moet je wel met IE werken.