Hoe krijg ik mijn google account ontgrendeld?

Mijn Google account is ontgrendeld omdat ik te jong ben. Ik ben bijna 16, en ze hebben de leeftijd onlangs verhoogd van 13 naar 16. Heel fijn. Ik ben begeleider van brugklassen en heb hierin de functie van een leerkracht. Die kinderen kunnen mij nu niet bereiken, ik mis notificaties van onverwachte vergaderingen en al mijn documenten voor school zijn nu ook afgesloten. Geen van de drie opties die ze aanbieden mag/kan. Moeder ziet er niets voor om haar creditcard te gebruiken, en dat kan ik maar al te goed begrijpen. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit probleem heb ik ook ondervonden bij mijn 2 dochters. Een collega met creditcard heeft me uit de brand geholpen. Is met een paar tellen klaar en kost dacht ik minder dan een Euro. Het betalen werkt dus echt.