Zijn er zoekmachines die in de reacties op GV kunnen zoeken?

Neem een willekeurig antwoord op GV, bijvoorbeeld van
http://www.goeievraag.nl/vraag/deze.6666 .

Type een stuk tekst uit dat antwoord in bij Google (tussen aanhalingstekens!), en Google zal precies dat ene antwoord vinden.

Doe hetzelfde met een stuk tekst uit een reactie, en Google zal niets vinden.

Zijn er zoekmachines die *wel* in staat zijn, te zoeken binnen de reacties op GV?

Cryofiel
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apart dat hij het dan niet vindt.... ixquick ook niet trouwens.
Cryofiel
14 jaar geleden
Clusty ook niet. Komt denk ik door de manier waarop de reacties toegankelijk worden gemaakt. 't Is geen gewone link, maar iets met JavaScript.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het niet handig is om ook in reacties te zoeken. Met name in de reacties gaat het vaak wel over de vraag en het antwoord, maar de praktijk wijst uit dat dat zeker niet altijd gebeurt. Dus dan krijg je veel verkeerde zoekresultaten n.a.v. je zoekopdracht.

Het beste antwoord

Nee. De reacties bij GV staan niet in de pagina, maar worden dmv een javascript opgeroepen vand e server als iemand op de link klikt. En omdat de link niet een standaard html link met doel is, wordt deze niet gevolgt door zoekmachines. De reactie link ziet er zo uit:

1 reactie