Wat is de beste en/of goedkoopste thuisnetwerk?

Gisteren voor de 9de Keer de stekker van de modem & router gehaald. Ziggo word het dus niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je provider heeft in principe niets met je thuisnetwerk te maken. Alleen nu modems vaak met router zijn uitgerust. Je kan een thuisnetwerk aanleggen zonder het internet op te gaan. Daarnaast ben je blijkbaar niet geïnteresseerd in goedkoop maar meer in goed. Of wil je liever iets wat goedkoper is dan Ziggo maar meer problemen oplevert? Heb zelf al jaren Ziggo (daarvoor Casema/Wanadoo) en er nooit veel problemen meegehad behalve de enkele reset of die ene storing per jaar. Welke router heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sitecom WLR-4000 V1 001 300N

Het beste antwoord

Ziggo is een provider, geen thuisnetwerk.

Bedoel je een goede router?
Daar zijn veel meningen over Het is afhankelijk van wat je verwacht. Goede dekking wil iedereen natuurlijk maar wil je er custom firmware op zetten, hoe hoog moet de snelheid zijn, ga je er draadloos mee gamen enz enz