Als ik een internet abonnement afsluit voor in huis, kan ik deze dan bevriezen gedurende de contractduur?

Toegevoegd na 43 seconden:
de minimale duur van de meeste contracten is 1 jaar, maar stel je wilt tussendoor naar het buitenland, kan dit dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In België zal dit waarschijnlijk niet kunnen, aangezien je waarschijnlijk nog in je contractduur zit zal je elke maand een rekening ontvangen van je internet abonnement.
Moest je je abonnement opzeggen voor het contractjaar afloopt dan is dit contractbreuk en zul je daarvoor moeten betalen.
Indien je gewoon naar het buiteland vertrekt voor...laten we zeggen 6 maanden zal je internet zowiezo worden afgesloten worden omdat je niet betaald, indien er na een paar maanden nog niet word betaald bestaat de kans dat er een deurwaarder zal langskomen.
Ik zou gewoon even horen bij je internet provider wat voor oplossing zij voor je hebben.
Voor in Nederland kan ik je niet helpen.

Greets,
SDFerker