Waarom wordt mijn advertentie op marktplaats verwijderd?

Ik heb een advertentie op marktplaats gemaakt en na een half uur ging ik hoopvol kijken of er al mensen waren die hem hadden gezien maar hij was niet eens geplaatst en hij staat niet bij mij advertenties en ik weet zeker dat hij is geplaatst want ik ben bij mijn geschiedenis gaan kijken en hij zij dat hij was geplaatst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
15K
anneliez
11 jaar geleden
kun je die vraag niet beter aan de beheerders van marktplaats stellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*Grinnik* Anneliez ;-)

Het beste antwoord

Misschien een van de volgende:

Voorbeelden van overtredingen van de Gebruiksvoorwaarden en/of de Beleidsregels zijn:
•advertenties waarin geen concreet product of dienst wordt aangeboden,
•advertenties die in een verkeerde rubriek zijn geplaatst,
•(gratis) advertenties die dubbel zijn geplaatst,
•(gratis) advertenties met een website vermelding,
•(betaalde) advertenties die niet voldoen aan de daarvoor geldende betalingsvoorwaarden,
•advertenties waarin verboden of verdachte objecten en diensten worden aangeboden,
•advertenties die inbreuk maken op (intellectuele eigendoms)rechten van derden,
•beoordelingen die een commerciële boodschap bevatten ten behoeve van de auteur,
•gebruikers die adverteerders benaderen voor eigen producten en/of diensten (spam) en/of een groot aantal berichten in korte tijd aan adverteerders versturen via de website van Marktplaats,
•gebruikers wiens handelen leidt tot klachten van andere gebruikers;
•gebruikers van wie sterke vermoedens bestaan dat zij in strijd met onze Gebruiksvoorwaarden en/of de Beleidsregels handelen.
Om veiligheidsredenen en ter bescherming van onze gebruikers kan Marktplaats bovendien haar functionaliteiten beperken (bijvoorbeeld het niet kunnen plaatsen van of reageren op advertenties al dan niet vanaf bepaalde locaties buiten Nederland).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste Sjoerd van stokkum waarschijnlijk voldeed de advertentie niet aan de richtlijnen van marktplaats. De advertenties worden nagekeken en gekeurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk was de advertentie aanstootgevend.