Moet je Chrome hebben om Gmail aan te maken en te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gmail was er lang voordat chrome er was.

Antwoorden (2)

Nee, een Google account (voor o.a. Gmail) is aan te maken vanuit elke browser.
Gewoon naar www.google.com gaan, daar staat een optie om een account aan te maken.
Kimath
11 jaar geleden
Men kan praktisch elke willekeurige browser gebruiken.
Gewoon aanmelden via gmail.com.
Rechtboven zie je dan een knop met "Een account maken". De rest wijst zich vanzelf.