waar op internet vind ik nederlandstalige garfield cartoons?

ik maak voor mijn broer (10 jaar) zijn verjaardag een ibook met allemaal van die garfield cartoons in. maar het probleem is: op internet vind je bijna alleen maar engelse cartoons, en hij kan geen engels.

kennen jullie een site waar je nederlandstalige cartoons van garfield vind? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je zoek op Google en dan dmv plaatjes dan kom je hier en daar wel wat tegen.
Als je deze stuk voor stuk download dan kan je een leuke collectie opbouwen.
Of je gaat zelf de strips vertalen, de meeste zijn wel te openen in paint o.i.d.

Of mischien vind je hieronder iets van je gading.

http://xgarfieldx.jouwpagina.nl/