Goeie vraag blokkeert soms, wat kan ik doen om dit te voorkomen?

Bv. als ik een antwoord gegeven heb, lukt het niet om "antwoord geven" aan te klikken. Ik krijg dat de melding dat de server in geherinitialiseerd. en dat ik moet kijken of ik de naam juist gespeld heb e.d. Als ik nadien kijk, staat het antwoord er soms toch op, maar soms ook niet.
Het lukt me soms ook niet om iets open te klikken, dan krijg ik dezelfde melding of gebeurt er niets.
Doe ik iets mis? Of is het iets van mijn pc of internetverbinding?
Of heeft het te maken met de website van goeie vraag zelf, bv. dat er teveel mensen tegelijk op zitten op een bepaald moment of zoiets....
En als het aan mij ligt, wat kan ik dan doen om dit te voorkomen?

11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het ligt aan de server van Goeie Vraag, daar kunnen wij niets aan of tegen doen. Op het Goeie Vraag Forum worden de storingen wel bijgehouden. Maar ze zijn in elk geval in het weekend nooit bezig met updates, dus waar het nou door komt kan zo niet verklaard worden. Het is op zondagavond toch niet specifiek drukker dan andere avonden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeievraag forum? Je bedoelt goeievraagnl.123forum.nl?