Hoe kan ik de instellingen weer veranderen bij Mozilla Firefox?

sinds een tijdje zijn de websites op firefox heel anders als bij internet (zie foto's)
weet iemand hoe ik dit verander?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Sites zien er zo uit als je de Adblock Plus extensie hebt en teveel sites hebt geblokkeerd. Je laat niet je hele pagina inclusief de Add-on balk waar het icoontje opstaat zodat het te controleren is.