waarom werkt google afbeeldingen niet meer?

Als ik probeer om een plaatje van google te kopieren of beter te bekijken (door erop te klikken), krijg ik een tekst die zegt : kennisgeving voor omleiding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (3)

Je wordt verwezen naar de pagina waarop de foto zich bevindt. Als je de pagina vertrouwt en/of een goed anti-virus programma op je computer hebt, click gewoon op de link in de melding. Dan kom je op de pagina terecht en kun je de foto makkelijk bekijken/opslaan.
Of je iets kan doen, zodat deze melding niet meer verschijnt, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat komt omdat u niet de foto maar de link opent naar het artikel waar die foto instaat.
Als u op de bovenste link klikt opent die website en ziet u de betreffende foto.
U kan die foto of afbeelding van Google op uw computer zonder die site te openen door met uw muis erop te gaan staan en klik dan rechts, daarna "Afbeelding opslaan als ..."
Nu kan u een folder kiezen waar u die wilt opslaan en zelfs de naam aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien zit op jouw computer de OuderControle aan. Het is een programma voor ouders die hun kind(eren) veilig laten surfen, dus niet naar ongeschikte websites.