Wifi splitsen. is het mogelijk om Wifi te splitsen? zodanig dat kind 1 tot 22 uur kan wifi-en, kind 2 tot 21 uur, kind 3 tot 20 uur. Is dat possible?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (3)

Ik heb zelf een D-link router, maar andere merken zullen dat ongetwijfeld ook kunnen. Ik kan tijden aan de verschillende ip adressen (laptops) hangen zodat de ene maar tot half 10 en de andere tot half 11 kan.Je kunt van elke pc een tijd-schedule maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt geen 'Wifi splitsen'. Je wilt de tijd in de hand houden dat je kinderen op internet doorbrengen. Dat is niet simpel. Niet als ze niet op hun eigen PC/laptop werken en dan nog is het ingewikkeld en makkelijk te omzeilen. Nee dus.
Je kunt kinderen tegenwoordig op die manier niet meer aan banden leggen, dat werkt niet. Hier komt een woord aan de orde dat veel beter werkt: opvoeding en verantwoordelijkheidsbesef. Tot de volgende vraag over de laatste twee onderwerpen.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies panteao, eerst de kinderen te los laten en ze dan niet meer vast kunnen houden. Aan de andere kant: als er eentje al in het examenjaar is ben je te laat met opvoeden, kind moet zelf weten waar zijn/haar grens ligt want misschien woont het volgend jaar al op kamers. Wat heeft het dan voor zin om het kind nu nog iets te willen leren met een soort timeslot? Veel te laat! Samsung: bang voor een vader? Wat is dat weer voor spartaanse opvoeding? Past ook echt niet meer in deze tijd. Je moet je kinderen leren om zelf te ontdekken waar de grens ligt en dat het handig is om niet gameverslaafd te worden en eens je computer uit te zetten. Daar heeft een kind geen vader voor nodig waar het bang van is.
Denk niet dat het kan, maar duik eens in ChilControl. Daarmee zijn wel beveiligingen mogelijk.