Wat betekent "error 999" bij yahoo?

als ik met mijn gsm op yahoo wil, krijg ik vaak de melding dat er een tijdelijke storing is "error 999". en het verzoek om later nog es te proberen.
Maar hoe vaak ik ook probeer, het lukt dat niet meer.
Wat is de betekenis van "error 999"?

11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het kan zijn dat jij of een programma dat je gebruikt er voor gezorgd heeft dat je een soort datalimiet overschreden hebt die Yahoo heeft ingesteld, althans dat beweert deze pagina:

http://www.murraymoffatt.com/software-problem-0011.html

There are many programs around that offer to automate access to various Yahoo services, i.e. check your Yahoo mailbox every 5 minutes, archive Yahoo Groups messages, download files from the Yahoo Groups Photos and Files sections, etc. If you use one of these automated tools then there is a very real possibility that you will run into the Error 999 message. Normal human usage of the Yahoo services shouldn't normally generate enough traffic to trigger the Error 999 message unless you're a very heavy user.

Op de pagina staan ook een reeks aan mogelijke oplossingen, teveel om hier allemaal neer te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat van hogerhand (lees Yahoo) de toegang is geweigerd. Je kan dit oplossen door je Internetgeschiedenis te legen en/of een (tijdelijk) een nieuwe browser te installeren:

http://www.ehow.com/how_5188280_fix-yahoo-runtime-error.html