gebruikers die niet mijn vrienden zijn op facebook kunnen mij niet opzoeken, hoe verander ik dat?

Mijn vrienden zeggen dat het een soort van ''op slot'' is, hoe doe ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ze kunnen jou zeker opzoeken, alleen kunnen ze jouw (volledige) profiel niet bekijken. Dat bedoel je, toch? Er zijn twee mogelijkheden:
1. Jullie moeten vrienden worden op Facebook. Dan moet een van jullie een vriendschapsverzoek naar de andere sturen en degene moet het bevestigen.
2. Je moet je Privacyinstellingen (vind je onder pijltje naar beneden naast 'Startpagina') aanpassen, zodat je profiel toegankelijk wordt voor 'Openbaar'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dan heb ik het toch niet goed begrepen. Ik dacht dat alleen jouw profiel op slot is. Nou, hier heb ik dan geen ervaring mee. Succes! :)
Als je jonger bent dan 18 of je facebook account leeftijd is jonger dan 18, word deze profiel niet weergegeven in de facebook zoek resultaten (ook niet die van google en andere zoekmachines etc.) dit heeft facebook i.v.m privacy en veiligheid gedaan. Echter kunnen mensen met een linkje of via via wel bij jou profiel terecht komen. Als je facebook account ouder is dan 18 dan kan het zo zijn dat je profiel nog niet verwerkt is (misschien net aangemaakt ) geef hier een paar dagen de tijd voor. Als hij ook al een tijd bestaat en ouder dan 18 is dan moet je nog meer eens even goed kijken bij je privacy instellingen. (je kunt namelijk alsnog je profiel niet laten weergeven in zoekresultaten)

Toegevoegd na 29 seconden:
facebook account ingestelde leeftijd*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Dit is waarschijnlijk het juiste antwoord :-)