waarom doet de wifi thuis het alleen als de computer uitstaat?

als ik de computer (die via een netwerkkabel is aangesloten op onze experiabox) aan heb staan en via mijn samsung galaxy txt op wifi wil staat er dat hij geen verbinding kan maken maar als de computer uit staat kan dat wel gewoon hoe kan dit? ik heb nog een 2de computer via een netwerkkabel aangesloten op de experiabox maar als die computer aanstaat kan ik wel gewoon op wifi... heeft iemmand misschien een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je pc en telefoon hebben hetzelfe ip adres in gebruik, je moet het op 1 van de 2 apparaten aanpassen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het interne ip adres dat door de router is toegewezen
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+Misschien, is het het makkelijkst om de storende pc eerst aan te zetten en dan de mobiel, als deze geen goed verbinding maakt, Wifi uit te gooien en opnieuw verbinding proberen te laten maken.