tumblr werkt niet op mijn computer en laptop. Wat moet ik doen?

tumblr werkt niet op mijn computer en laptop. Ik doe er echt van alles aan maar het werkt niet. De login knop is er niet en als ik het op google login tumblr doe komt het een paar seconden maar gaat dan weer weg. Er komt wel zo'n balkje boven de site over de beveiliging van de site ofzo. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
internet explorer

Antwoorden (1)

Hoi! Ik heb zelf ook Tumblr, en bij mij doet hij het gewoon. Waarschijnlijk ligt het aan je beveiling of zijn er pop-ups geblokkeerd. Check dat even!