Op ziggo.nl staat dat je bij een alles in 1 plus abonnement met 8 mb/s in nieuwsgroepen kan downloaden. Weet iemand waarom mijn abbo dat niet haalt?

Ik heb wel ziggo alles in 1 plus en ik haal maar 1 tot 2 mb/s.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Met 1 tot 2mb haal jij je maximale limiet.

Van de 8Mbps gaat er nog ongeveer 70/80 % als je de daadwerkelijke download snelheid wilt meten.

Berekening moet zijn, ongeveer:
8 / 8 = 1mb maximale downloadsnelheid per seconde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat er 8 MB (megabyte) of 8 Mb (megabit) aangegeven?

8 Megabit = 1 Megabyte. Megabit wordt gebruikt voor het aanduiden van verbindingssnelheden zoals dat van een ADSL-verbinding of kabelinternetverbinding. Megabyte (gedeeld door 8 dus) is wat je computer aangeeft als downloadsnelheid.

Verder kunnen zaken als draadloos internet ook een rol spelen. Met een draadloze verbinding haal je nooit je maximum snelheid.