Waarom is onze straat niet via Streetview te zien?

We staan al jaren niet op streetview, terwijl paar straten verderop wel zijn geweest, waarom is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (2)

Veel plaatsen kun je via Streetview opzoeken en bekijken. Maar de auto’s waarmee de foto’s worden gemaakt, hebben niet elk dorp of iedere straat in de stad gefotografeerd.

Als je de kaart op onderstaande site uitvergroot, zie je dat er in ons land verschillende "blinde vlekken" zijn met locaties waarvan geen opnames zijn gemaakt:
http://maps.google.nl/intl/nl/help/maps/streetview/learn/where-is-street-view.html
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die blinde vlekken zijn toch echt weilanden, bossen en andere plekken waar geen auto kan komen.
Pieter2011
11 jaar geleden
Beslist niet hoor, Pelle. Kijk maar even naar de tweede afbeelding die ik bijvoeg. Een kwestie van uitvergroten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok Pieter, je hebt me overtuigd maar absoluut niet met je eerste afbeelding ;-)
Pieter2011
11 jaar geleden
Ach, geef het nou maar toe: jij bent soms lastig te overtuigen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem niet alles klakkeloos aan nee en geef toe: jouw eerste afbeelding is totaal geen bewijs van dat sommige straten wel op streetview staan en anderen niet ;-)
Pieter2011
11 jaar geleden
Ach, ik neem het je niet kwalijk. Ik vergeet mijn lenzen ook weleens in te doen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha nee, jij krijgt niet het laatste woord, lenzen heb ik niet nodig maar jouw eerste plaatje zegt gewoon niets over straten ;) Hoelang houden we dit vol?
Dat heb ik ook, ik woon in een hofje waar alleen een fiets kan komen. Voor de privacy is dat wel prettig.